Uusi vuosi laitettiin meidän mökissä alulle mahataudin merkeissä. Meidän perheessä minä olen se, joka haalii kaikki liikkeellä olevat vatsataudit itselleen, näin on ollut aina eikä se taida muuksi muuttua. Tosin tällä kertaa neidilläkin taisi olla samaa tautia, mutta vähemmillä oireilla: menoa ei ole pahemmin haitannut. Ja minä kun olen heti sängyn pohjalla ämpäri kaverina: on se niin väärin!! No aina sitä itse kestää kun lapsen ei tarvitse kovasti kärsiä. Huomenna olisi neuletapaaminen Pirjolla ja Kristalla: toivottavasti olen terveiden kirjoissa ja voin osallistua.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Sen verran on ollut virtaa että pingotin Norosta tehdyn kolmiohuivin kuivumaan, kuviin päässee lähiaikoina. Ja vähän hahtuvakassia tullut tehtyä… niin heikkokuntoinen meikäläinen ei kovin helposti ole jottei käsitöihin koskisi:)

 

Lisäsin omalle sivulleen 2007 valmistuneet työni. Näkyvissä ne, jotka valmistuneet blogin aloittamisen jälkeen. Aikaisempia ei vaan ole tullut kuvattua.